Rich Content dla marki fischer

Wdrożone w:

Zobacz przykładowe karty

fischer to marka specjalizująca się w produkcji nowoczesnych systemów zamocowań. Marka zainicjowała innowacyjne rozwiązania w swojej branży i wdrożyła na rynek kołki nylonowe i plastikowe. Mocowania wykonane z plastiku stanowią doskonałe oraz ekonomiczne rozwiązanie dla obciążeń o charakterze lekkim i średnim. Dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości nylonu, kołki te cechują się wyjątkową wytrzymałością podczas montażu, gwarantując trwałe i niezawodne mocowanie.

Każda zrealizowana przez nas karta podkreślała najważniejsze korzyści, które mógłby zyskać konsument decydując się na zakupy produktów marki. Dzięki temu marka fischer zwiększyła sprzedaż w e‑commerce o 44%, bez dodatkowych wydatków na reklamę.

Karty produktów Rich Content dla marki wdrożyliśmy w dwóch wiodących sklepach z branży - tim.pl oraz buduj24.pl.

Przeczytaj case study

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.