Wyjątkowe i skuteczne
karty produktów do e‑commerce

Pomagamy markom sprzedającym online wyróżniać produkty na tle konkurencji i zwiększać sprzedaż.

Nasi Klienci:

Jakie usługi świadczymy?

Karty produktów e‑commerce (Rich Content)
Specjalizujemy się w projektowaniu, programowaniu i wdrażaniu kart produktów typu Rich Content do e‑commerce.
Każdego klienta obsługujemy krok po kroku, według sprawdzonych procesów. Nad projektami czuwa zespół doświadczonych specjalistów: Researcherów, SEO/Content writerów, UX/UI Designerów, Front-end i Back-end Developerów, Project Managerów i Account Managerów.
Wszystkie procesy oraz narzędzia, z których korzysta nasz zespół są dopasowane do specyficznych potrzeb, które charakteryzują marki sprzedające online. To właśnie dzięki temu, produkty naszych Klientów prezentują się atrakcyjniej na tle konkurencji, a dzięki kompletnym informacjom, zawartym na kartach produktowych, kupującym łatwiej jest podejmować decyzje o ich zakupie.
Karty produktów typu Rich Content, które tworzymy, wdrażamy na wielu platformach e‑commerce B2C i B2B, w marketplace’ach i na sklepach producentów.

Jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Wystarczy że klikniesz w przycisk poniżej i umówisz się z jednym z naszych specjalistów na bezpłatną konsultację.

Co wyróżnia nasze karty produktów typu Rich Content?

Wierzymy, że kupujący potrzebują atrakcyjnej, angażującej i kompletnej prezentacji produktów w e‑commerce, by podejmować szybkie i dobre decyzje zakupowe. Z tego powodu karty produktów tworzymy zgodnie ze sprawdzonym procesem, który składa się z takich etapów jak:
Custommerce – skuteczna sprzedaż internetowa, zwiększanie sprzedaży w sklepie
Etap 1 - Onboarding
Każdy nasz Klient jest na bieżąco obsługiwany przez dwóch dedykowanych opiekunów, którzy czuwają nad prawidłowym przebiegiem prac.
Etap 2 - Desk research
Analiza konkurencji i research informacji, których poszukują konsumenci chcący kupić dany produkt marki.
Etap 3 - SEO / Content Writing
Tworzymy treści zoptymalizowane pod kątem SEO i napisane językiem korzyści.
Etap 4 - UI / UX Design
Wszystkie projektowane przez nas karty produktów uwzględniają specyficzne wymagania marki i zawierają najlepsze praktyki dobrego projektowania UI / UX.
Etap 5 - Programowanie
W naszych kartach produktów wykorzystujemy elementy interaktywne, które pozwalają klientom poczuć i poznać produkt online.
Etap 6 - Wdrożenie i raportowanie
W imieniu naszych klientów koordynujemy proces wdrożeń kart produktów u dystrybutorów, dzięki temu mogą zaoszczędzić cenny czas.

Pracujemy dla największych marek i liderów rynku w swoich branżach

Marki działające w różnych branżach wykorzystują naszą wiedzę i doświadczenie, by sprawnie realizować projekty, które robią niesamowite wrażenie na ich klientach, partnerach biznesowych i konkurentach.

Branża AGD

Niesamowicie silna pozycja lokalnych sieci handlowych i zróżnicowana konkurencja sprawia, że dobrej jakości karty produktów typu Rich Content to w tej branży to absolutny must have.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża farmaceutyczna

Marki farmaceutyczne zaczęły dostrzegać, że komunikacja produktowa w e‑commerce, która jest spójna z m.in. kampaniami ATL, to ważny element strategii marketingowo-sprzedażowej.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża kosmetyczna

Szerokość półki w branży kosmetycznej na rynku polskim może przyprawić o ból głowy. Wyróżnienie produktów w e‑commerce na tle konkurencji, to najczęstsze zadanie, które dostajemy od klientów z tej branży.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża elektroinstalacyjna

Marki w tej branży, skutecznie nadrabiają zaległości, w zakresie transformacji cyfrowej. Platformy e‑commerce B2B (np. tim.pl) zauważają bardzo mocne przełożenie kart produktowych typu rich content na sprzedaż.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża wyposażenia wnętrz

Branża, która ma duży potencjał wizualny, ale przez lata zaniedbywała prezentacje produktów w e‑commerce. Pojawiają się jednak pionierzy, którzy definiują na nowo standardy w tym sektorze.
Naszymi klientami są m.in.:

Inne branże

W Polsce istnieje kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych. Wiele z nich, działa w rynkowych niszach. Mamy niezbędne kompetencje i doświadczenie we wspieraniu właśnie takich marek.
Naszymi klientami są m.in.:

Jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Wystarczy że klikniesz w przycisk poniżej i umówisz się z jednym z naszych specjalistów na bezpłatną konsultację.

Efekty naszych kart produktów Rich Content

Zobacz jakie efekty potrafią przynieść karty produktów typu Rich Content:
0
Wzrost przychodów ze sprzedaży
0
Wzrost średniej liczby zamówień produktów
0
Wzrost średniego czasu spędzonego na stronie produktu
0
Spadek współczynnika odrzuceń
Powyższe dane dotyczą wybranych podstron produktów marki fischer na www.tim.pl z czerwca 2021 roku (gdy funkcjonował już rich content), w porównaniu z wynikami z czerwca 2020 roku (przed wdrożeniem kart produktów typu Rich Content).

Nasze rozwiązania są u największych dystrybutorów B2C i B2B z różnych branż

Przykłady zrealizowanych kart produktów

Porównaj wygląd przed i po, zrealizowanych w ostatnim czasie kart produktów
Rich Content dla naszych klientów.
fischer
Pionierskie wdrożenie kart produktów Rich Content na platformie B2B tim.pl
Nivea
Karty produktów u kluczowych dystrybutorów e‑commerce m.in. rossmann.pl i super-pharm.pl
iRobot
Rich Content w wersji premium dla lidera w swojej kategorii produktowej
Biofarm
Od lat specjalizuje się w produkcji naturalnych leków i preparatów ziołowych.
Remington
Lider kategorii wykorzystuje „best in class” Rich Content u kluczowych dytrybutorów
Legrand
Zaawansowane technicznie produkty w atrakcyjnej odsłonie na platformie B2B tim.pl

Co klienci mówią o nas?

    E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

    Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

    Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

    Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

    Małgorzata Sieczkowska
    Dyrektor marketingu

    Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

    Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

    Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

    Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

    Krzysztof Modrzewski
    Digital Marketing Specialist

    Firma Custommerce to zespół specjalistów w swojej dziedzinie, którzy wykonują swoją pracę z najwyższą jakością i dokładnością. Ich profesjonalizm oraz terminowość są na bardzo wysokim poziomie.

    Współpraca z Custommerce przebiega w bardzo partnerskiej atmosferze. Responsywność zespołu i szybkość reagowania na nasze potrzeby to mocna strona zespołu.

    Dzięki stworzeniu przez Custommerce prawie 4000 kart produktowych rich content, udało nam się poprawić jakość prezentacji naszych produktów. Zaproponowane przez Custommerce rozwiązania techniczne przyczyniają się do poprawy procesu tworzenia kart produktowych rich content.

    Polecamy firmę Custommerce jako godnego zaufania partnera, który zawsze dokładnie wykonuje swoją pracę i dostarcza materiały najwyższej jakości.

    Jacek Kadziński
    Menedżer ds. Digitalizacji Sprzedaży

    Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.

    Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.

    Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.

    Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.

    Mateusz Kopeć
    Marketing Communication & E‑commerce Manager

Jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Wystarczy że klikniesz w przycisk poniżej i umówisz się z jednym z naszych specjalistów na bezpłatną konsultację.
e-commerce Poland Award 2022 for Custommerce

2022 dla Custommerce!

Rich content – wyjątkowy sposób prezentacji produktów marki fischer na platformie TIM.pl zwyciężył w jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu e‑commerce Polska awards w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.
Konkurs: Kategoria: Projekt: Klient: Dystrybutor:
e‑commerce Polska awards Best adaptation to new digital reality Custommerce Fischer Polska www.tim.pl
Jak marka fischer zwiększyła sprzedaż w e‑commerce o 44%, bez dodatkowych wydatków na reklamę?

Dlaczego warto z nami współpracować?

Wierzymy, że dobry Rich content to dużo więcej niż ładny projekt graficzny, dlatego nasz zespół oraz autorskie procesy i narzędzia są dopasowane do specyficznych potrzeb marek sprzedających online, dzięki czemu nasze karty produktów Rich Content są po prostu skuteczniejsze.
Duże branżowe doświadczenie
W branżach, które obsługujemy, możemy się pochwalić współpracą z wieloma markami.
Znajomość wymagań dystrybutorów
Jesteśmy zaufanym partnerem, który doskonale zna wymogi i specyfikacje techniczne platform e‑commerce.
Sprawdzony proces współpracy
Przez lata wypracowaliśmy i stale optymalizujemy procesy realizacji projektów, by każdy klient, był spokojny o ich realizację.
Prezentacja produktu oczami klienta
Tworzymy nasze rozwiązania z uwzględnieniem specyficznych wymagań marki, znając potrzeby finalnych klientów.
Zespół ekspertów
Gwarantujemy, że każdy projekt zostanie zrealizowany przez grupę doświadczonych specjalistów.
Dedykowane systemy i narzędzia wsparcia
Rozwijamy systemy i narzędzia własne, które zwiększają komfort i bezpieczeństwo współpracy z nami.
Kompleksowa obsługa realizacja
Każdy projekt ma dedykowanych dwóch opiekunów, bo wiemy jak ważna jest dobra i płynna komunikacja.
Obsługa wielu branż jednocześnie
Wykorzystujemy najlepsze praktyki z różnych branż, by budować przewagę konkurencyjną naszych klientów.

Blog

W naszych artykułach przedstawiamy 3 perspektywy: klientów, marek i dystrybutorów – wierząc, że dzięki temu ułatwimy robienie zakupów online, ludziom w każdym wieku.
Przygotowywanie treści do kart produktów.
Jak przygotować idealne karty produktów w e-commerce dla branży kosmetycznej
autor
Maciej Tomaszyk
Produkcja rich contentu zaczyna się od planowania
Jak przygotować się do tworzenia kart produktów rich content dla branży kosmetycznej?
autor
Maciej Tomaszyk
Produkty kosmetyczne w ujęciu "beauty shot"
Jakie korzyści dają markom w branży kosmetycznej karty produktów rich content?
autor
Maciej Tomaszyk

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.