Polpharma jest jednym z tych producentów, którzy świadomie kształtują wizerunek swoich produktów w digitalowej rzeczywistości.
Wraz z firmą Polpharma zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży w aptekach online:
- ponad 30 masterów kart produktowych o poszerzonej treści;
- dla różnych kategorii produktowych obejmujących leki OTC, kosmetyki, wyroby medyczne oraz suplementy;
- blisko 1000 kart będących efektem tych prac wdrożono w 11 sieciach aptek i drogerii w Polsce.
Marka kładzie przy tym duży nacisk nie tylko na stosowanie na etapie projektowania najlepszych praktyk z zakresu marketingu digitalowego, ale także na wykorzystanie wiedzy neuromarketingowej, która pozwala w znaczący sposób odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, nie przez pryzmat standardów profesjponalnej komunikacji, ale przez pryzmat potrzeb odbiorcy, z wykorzystaniem profesjonalnych standardów. To poważne wyzwanie w branży farmaceutycznej, któremu udaje się nam wspólnie sprostać od dłuższego czasu.