Dla marki Brita, czołowego producenta filtrów do wody pitnej i eksperta w sprawach nawadniania organizmu przygotowaliśmy karty produktowe, które znacząco wpłynęły na widoczność produktów w sklepach online.
- Przygotowaliśmy kilkanaście kart Rich Content dla wszystkich kategorii produktowych z portfolio Klienta: dzbanki, filtry, butelki i filtry nakranowe.
- Zadbaliśmy o ekspozycję kluczowych benefitów produktów.
- Zastosowaliśmy najlepsze praktyki neuromarketingowe, by uatrakcyjnić zawartość kart produktów.
Dzięki tym zabiegom udało się efektywnie wydłużyć czas spędzany na podstronach produktowych przez użytkowników, pogłębił sie także poziom scrollowania kart, a co za tym idzie poprawiła się świadomość konsumentów na temat walorów prezentowanych produktów. W połączeniu ze spójnymi projektami graficznymi i odpowiednią ekspozycją multimediów wpłynęło to dodatnio na świadomość marki i jej rozpoznawalność.
- Wdrożenie kart miało miejsce między innymi na platformach Ceneo i MediaMarkt.